۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

زخوشتن شروع کنیم

بنام اوکه تنها یار ووفادار منست ومن هم جزءخیلی از بی وفایان به او
به امید روزی که من وتو ،اول من بعد اگه تو هم خواستی چونکه من قیم  تو نیستم که بازور وادارت کنم ولی میتوانم خودم را مقید کنم که تغییر کنم تغییری برای آبادی وطنم وساختن آن،زخویش شروع کنم ونه اینکه بگویم چونکه دیگران درست انجام نمیدهند من هم چنین باشم مسئول بودن سخت است باید خشت،خشت این بنا را درست قرار دهیم و اگر خشت خودم را درست قرار دهم ودیگران راهم تشویق کنم وببینند آنکه تشویق میکند خود درستکار است آنها هم ترغیب میشوند وتمامی خشتها درست روی هم قرار میگیرند و خانمان آباد میشود .
ما همیشه عادت داشته ایم که کاستیها را متوجه دیگران کنیم وهمیشه خواهان آن هستیم که دیگران رفتارشان را تغییر دهندغافل از اینکه تغییر از خویش شروع میشودتغییری از درون برای ساختن بیرون
"کلکم راع و کلکم مسئولا عن الرعیتة"

۸ نظر:

  1. خوشحالم كه دوستي مثل شما دارم.لينك شدي.
    به اميد آزادي

    پاسخحذف
  2. که گفته اند از ماست که بر ماست و واقعا خودآگاهی و خودسازی یعنی برقراری بنای زندگی

    پاسخحذف
  3. بزرگترين سفرها فقط با يك قدم آغاز مي شه...

    پاسخحذف
  4. سلام دوست خوب آزاد اندیشم. من همیشه گهگاهی به وب شما سر میزدمو مطالبتونو میخوند. از اینکه به خون ی کوچیک من سر زدی ممنونم. شما به زنجیره ی دوستان من اضافه شدی

    پاسخحذف
  5. سلام دوست عزیز

    با شما موافقم که هر تغییری باید از خودمان شروع شود و در حقیقت خودمان الگویی برای دیگران شویم

    سبزیم و .... استوار

    پاسخحذف
  6. سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که با وب شما آشنا شدیم لینک شدید

    پاسخحذف
  7. درود بر تو دوست عزيز،ببخش كه اينقدر دير پاسخ تبادل لينك را مينويسم شما با افتخار لينك شديد

    پاسخحذف
  8. سپاس از حضور همیشه سبزت دوست عزیز.
    شما خیلی وقته به جمع همرزمان اضافه شدی.
    لطفامنو با غم سبز لینک کن.

    سبز و پیروز باشی.

    پاسخحذف